Don’t you wish you had one of these,
8 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 108 votes, average: 5.75 out of 10 (8 votes, average: 5.75 out of 10, rated)

w.t.f is this? Answers on a postcard pls.
9 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 109 votes, average: 9.44 out of 10 (9 votes, average: 9.44 out of 10, rated)

a farmer says: y r there so many crappy looking corsas on hear all of a sudden this looks like som thing out of i-robot
Alex Inwood says: NO
Dan says: I don't fucking know...
speckog says: i can smell candy floss and ozone as the electric powers this bumping car along to the rytham of whigfeild-saturday night
Kate says: The fucking split down the middle says it all! What A shit car.
john says: I bet this prick hangs about near the girls schools and even they think its a lemon
HW says: oh dear, id be scared if that appeared in my rear view mirror...NOT
Matt says: Hahahahahahahahaha...
mike says: whoever conceved this monstocity of a swamp glitter ball of fuck deserves to meet the firing squad
Styles says: Mmmm... thats acutally an okay carif you can overlook the shitty coloured paintjob.... if that was in Jet black i can see that being a pretty nice car.
cph says: I want to do a really messy splatty runny shit on that heap.
shitty pants says: Who spends that kind of money on such a pile of utter horse shit?
Big daddy says: The car is shite the owner is a cunt but seen worst on here but the fact remains he who owns this is a twat with small penis or is she huge bucket
David Gilmoore says: It looks like it's been cut through the middle haha. I'd love to slice the owners penis down the middle, that would be funny as fuck!

Comment on this crap car

Your email address will not be published. Required fields are marked *