All the way from Australia: Those asians should st
11 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 1011 votes, average: 6.27 out of 10 (11 votes, average: 6.27 out of 10, rated)

A Rover? A fucking rover, with alloys? One word; 'Cunt'.
8 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 108 votes, average: 6.75 out of 10 (8 votes, average: 6.75 out of 10, rated)

HAGA says: WHAT A PIECE OF SHIT, DID YOU KNOW THAT THE NHS HELP MENTALLY ILL PEOPLE LIKE YOU
Jimbo says: Yer cor gu rung with a Rooover 25! Pile of shit.
Hmmm says: Jimbo, this site isn't for toddlers like you.
Jimbo says: Rovers are shit. I speak from personal experience. Anyone who argues otherwise can blow me.
Hmmm says: Congratulations! You have learnt how to write. Anyway, I'm not going to argue. They feel like they're going to fall apart.
Jimbo says: I was only imitating the idiot who recomended one to me.
Rictay says: Nowt wrong with that car!!!
Meso says: sorry cars to shit to look at hahah
Mr Mann says: Like all Rovers these days, that car is worth about 2p.
rs2000 owner says: take the R off rover and what have you got OVER. i bet the ticket to get out of the car park cost more than this rover.
CC says: I'm not a fan of rover's, if I'm right and this is a Tomcat, it'd piss all over your own cars! If you have one, if not you aint in any position to take the piss really are you? twats
jacob says: It's alright but it is a rover
Lardarse says: Loada fuckin bollix Rovers are for wankers and twats, i shold know my boss drives one and I shag his Missus in it. I'm a cunt by the way.
Lardarse says: Rachel D your a chavvy fuckin twat with a wanked out Corsa and dont you fuckin deny it. Suck my cock please
Lardarse says: Where does a mint XR3i Cabrio come on the chavomiter. its mint standard with 40k ont clock. Tell me it dont register. If it does I'll bang it in for a Yugo Zastava and hangmyself off the Humber Bridge by my bollux until I'm not a chav. Rachel i lurve you. Love me love my car - name that tune
Did you spill my pint? says: shut up Lardarse you cunt, the rover is fucking awfull as for some of the "i like it" comments above they gotta have been made by pakis innit, insured by your auntie head like a peanut and a tache, yeah you know you fit the bill! cunts
boo says: piece of utter shit
chavril says: rovers are shite and driven by old women with saggy udders. if you dont agree you can suck my enormous veiny bangpiece!!!
shite says: I would rather walk through a massive pile of shite than to have that car
jobby says: id rather eat shite than get a lift home in a thunder storm than that heap o shite
cph says: The Rover Coupe is the only Rover I'd have. They're not that bad really.
Dash says: Its a Rover Nuff said
The Sodomiser says: Head-gasket blowing heap of Rover trash.

Comment on this crap car

Your email address will not be published. Required fields are marked *