Their company has gone bust, and with cars like th
9 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 109 votes, average: 7.56 out of 10 (9 votes, average: 7.56 out of 10, rated)

Gaaahhh, my eyes, they burn!!!!
5 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 105 votes, average: 8.80 out of 10 (5 votes, average: 8.80 out of 10, rated)

pw says: fucking sheite
ass says: yeah sheite
doi says: your eyes hurt ? i told you to stop ejaculating so close to your head... damn lamer.
kial says: its all good yours is shit
Daz says: kial and doi, you're both right. I'm converted, I'm gonna sell my sports car first thing tomorrow and buy a Saxo, then mod it so it's too heavy for its engine. You fucking twats.
heh says: These people couldn't afford to buy a car so awesome as yours (yawn). Btw, modding is a hobby, have you noticed ? Dipshit. So leave modders alone and go masturbate or somethin`...
Daz says: Cunt, if they didn't spend so much on the shite they stick to their cars, they could afford a better car. A second hand RX-8 can be had for as little as 15K, half what it costs to fuck up the average Saxo. Prick.
Anti-Daz says: And where do you leave the HOBBY ? I guess your brain cells are dead and you have no way of understanding that. Fucking lamer.
Daz says: I think we're getting to the crux of the problem here cunt. Their 'hobby' is making their cars look shit, while devaluing them immeasurably. Fucking muppets. My hobbies all involve 'increasing' value and wealth.
dicko says: this car is betta than urs aye
cheese says: get a capri
Daz says: A Capri? Now there's a real car. Fantastic.
mini mib says: to right a capri is a real car they rule
Dave2 says: Looks like a nice clean motor - and it's not a Saxo so why is everyone going on about Saxos? Odd.
PSW says: Nice motor
Hmmm says: In the same way that dog turd looks nice. Yes.
JG is GAY says: Dog turd? That's a bit leniant.
- says: GTi-6... fast >:) although the lexarse lights are crap
tom says: daz you dont no so much bout hot hatchs do you dickhead the 0 to 60 on the gti rallyee 306 is bout 3.8 secs that would waste most cars on the road
Daz says: Tom, yer a twat. Learn to spell, speak English and how to spot a shit car, wanker. Here's one on the house, this car is shit... why do these fucktards keep coming to this website?
PSW (what a cock) says: no its not a nice car thats why the web site you are on is called "your car is shit". And you posted on how SHIT you think the car is.
*gal-racer* says: speechless cuz its that shyt
name says: i really lik it i mean look at da wicked lights and da brill wheels i mean mush it must go bout lik a 130 with nofink doin 2 it boy .............................................................................................................. not its shite i wish people wouldnt do that 2 crap cars
fat bastard says: loads of peepl hav this sort of car they ent nice but they ent shit
Mr Mann says: Excellent! Nice to see the cheap shite tail lights I import from China and sell for a stupidly high price being used for the purpose!
MG ZT says: Wanky piece of French tin...
mal says: hey, the tail lights do look totally wrong, but this ain't a shit car. have any of you actually driven a 306 hard? you are all so ignorant! this is one of the finest chassis ever designed, for many years the benchmark for ride and handling in its class. i'm so glad americans are deprived are such fine cars. you don't deserve them!
Beardo says: Er mal... it's French! If the class was for poor quality French toss then indeed it proberbly was the "benchmark". Try driving something German instead.
CC says: So many haters on here, tell you what if people had to prove they had a better car than the ones they were takin the piss out of on here, I bet most of you wouldn't be able to say shit!
al says: am 16 and i agree with daz on the capri .. havnt driven 1 but they are quality cars .. aswell as a well looked after astra gte mk2 and the escort rs turbos .. now they will kik evry cars arse on here .. not 2 mention puttin this heap of shit 2 shame !!

Comment on this crap car

Your email address will not be published. Required fields are marked *